Keresés

Hasonló címkék Mutasd az összes címkét

Mutasd az összes címkét

3+1 tipp, hogy a gyerekek nyáron is kiegyensúlyozottan egyenek

Nyaralás, tábor, kirándulások, csupa olyan kaland, ami felborítja a gyerekek megszokott napi ritmusát. Mit tehetsz azért, hogy ilyenkor is kiegyensúlyozottan táplálkozzanak?

Ha egész nap nem is tudod őket figyelni, apró trükkökkel segíthetsz kordában tartani a táplálkozásukat.


1. Reggelizzetek együtt! 


A reggeli az egyik legfontosabb étkezésünk, rendes ügymenetben sem szabad kihagyni. Nyáron fokozottan figyelj, hogy mit esznek ilyenkor, így máris a napi energiabevitel 20%-ára hatással lehetsz. 
Egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós egy szelet sonkával, sajttal, zöldségekkel, és egy pohár csökkentett cukortartalmú Nesquik kakaó ital például remek választás.

 

2. Csomagolj nekik!


Ha kapnak is napközben enni, mindenképp csomagolj nekik olyan rágcsálnivalót, amit „vészhelyzetben” elő tudnak venni. Beszéljétek meg előtte, hogy ők mit vinnének szívesen. A kedvenc müzliszeletük jó választás! A Nestlé teljes értékű gabonával és vitaminokkal készült gyerekszeleteivel a kiegyensúlyozott táplálkozásról is gondoskodsz.

A müzliszelet egyébként akkor is jól jön, ha együtt töltitek a napot, igazi jolly joker, kis helyen elfér és bárhova magaddal viheted. 

 

3. Vacsorázzatok együtt!


Ha napközben nem láttad, mit és mennyit ettek, este fordíts az evésre különös figyelmet! Elég egy könnyű vacsora, de az olyan alapanyagokból készüljön, amivel kiegyensúlyozottabbá teheted a család táplálkozását.

 

+1 Vizet a kulacsba!


Ne feledd, az egészséges táplálkozásba a megfelelő folyadékpótlás is bele tartozik, amire nyáron különösen figyelni kell! Erről érdemes külön is beszélgetni a gyerekekkel, mert ők hajlamosak sokszor elfeledkezni az ivásról. Ha együtt vagytok, figyelmeztesd te őket!    

 

Nestlé tippünk
Megérkezett a Gru3 a mozikba! Ennek örömére a Gru képpel ellátott Nestlé gabonapelyhekbe Gru3 fényképtartót rejtettünk.